Forum Ruff RoSe Strona G│ˇwna    
  Profil  
FAQ Szukaj U┐ytkownicy Rejestracja Prywatne WiadomoÂci Zaloguj  

a faktycznie, on jest b.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ruff RoSe Strona G│ˇwna :: Rekrutacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Klan ArchAngels



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 759
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3

Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 1:34, 05 Kwi 2014    Temat postu: a faktycznie, on jest b.

Dali┼Ťmy mu loda i przesz┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze,┼╝e Wiki27 wcze┼Ťniej zada┼éa to samo pyanie, kt├│re i mnie interesuje.Jak wyglada rozmowa z psychologiem? Uwazam ze to praca dla osoby z powolaniem bo jesli ktos chce byc polozna bo kokosy to przypuszczam ze jak chociazby postoi przy rodzacej 12 godzin poslucha krzykow i badz co badz zobaczy to i owo to i zapal do kokosow minie szybciutko jesli chodzi o niz demograficzny - bzdura, ta sprawa to kwestia sporna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo to jest jeszcze kwestia wzrostu, ile macie wzrostu? [link widoczny dla zalogowanych] Bior─Ö Bromergon od wrze┼Ťnia.
Przewietrzy─ç to ┼Ťrodowisko by si─Ö przydalo .. ale Ty jestes dopiero 3 tygodnie po zabiegu... No wi─Öc zacz─Ö┼éy si─Ö u mnie b├│le. Czy kto┼Ť wie jak w tej firmie naliczaja odpraw─Ö? Kompletnie. [link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ miewam k┼éopoty ze snem i maj─ů one zwi─ůzek w┼éa┼Ťnie z depresj─ů. Autobiografia, Jolka, Jolka i Fabryka Keksow (Holdysa w wykonaniu Kupczyka). Moja wytrzymuje spokojnie 3-5 dni ( z tym,┼╝e w trakcie snu w┼éosy uk┼éadam do g├│ry, aby na nich nie le┼╝e─ç i ich nie gnie┼Ť─ç). Czysta sk├│ra na twarzy, nieoszpecona to tak jak dwie nogi i dwie r─Öce, nie chodzi o por├│wnywanie, ale to co┼Ť co wiekszosc jednak dosta┼éa za darmo i za darmo miec bedzie. [link widoczny dla zalogowanych] Piszcie co u was!! lol
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

PRAWDA.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam na g├│rze rozmiar 38, a stanik kupuje 80 C
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chodzi Ci o burdele? [link widoczny dla zalogowanych] Poznam ch─Ötnie kolezanke .
Jesli zacznie sie jesc, jak przed dieta, to jo-jo murowane. pewnie ze moze przyspieszyc, nie jest to regul─ů ale lepiej nie robic tego w domu bo mozesz nie zdazyc do szpitala co do herbaty ja lubie pic dilmaha troche drogi ale na jedzeniu przeciez oszczedzam hihihihihi i smakuje mi jasminowa z zielona herbata a na kupke dzia┼éa na mnie Figurka , ale zauwazy┼éam ze doraznie bo jak czesto to przyzwyczaja sie organizm i nic Monika - ch─Ötnie, ale nie wiem czy si─Ö nadaj─Ö Moja emigracja nie jest dyktowana powodami zawodowymi m├│j ch┼éopak bedzie mia┼é rozmowe z bieg┼éym psychologiem, no i potem nie wiem co bedzie dalej. [link widoczny dla zalogowanych]
Normalnie funkcjonuj─Ö je┼╝d┼╝─Ö sobie na ryby, korzystam z urok├│w pogody.. Ja tez si─Ö przera┼╝am jak czytam niekt├│re Wasze wypowiedzi. Witam wszystkich szukam takiej fajnej piosenki niestety tytulu nie znam a co do wykonawcy to nie jestem pewna utworek chyba z lat 90 refren leci mniej wiecej tak: w jakim programie te filmiki sie odtwarza??bo ┼Ťci─ůga┼éam kupe czasu i mi teraz nie dzia┼éa Podczas brania betadine by┼éa okej, ale od k─ůd bior─Ö gynaglin czuj─Ö dyskomfort w dole brzucha tak po bokach, do┼Ť─ç nieprzyjemne, wzi─Ö┼éam ju┼╝ siedem i mam ochot─Ö wyrzuci─ç w choler─Ö te trzy ostatnie. moze w przyszlym roku nie mam pojecia jak sie piecze te ciasta Ciekawe jakie imiona im dacie...Nast─Öpna Asia, Ala, Ola, albo Wiesia?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znalaz┼éem gabinet w kt├│rym zajmuj─ů si─Ö wrastaj─ůcymi paznokciami.
[link widoczny dla zalogowanych]
super .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

napiszcie co o tym my┼Ťlicie [link widoczny dla zalogowanych] pasowa┼éo do mnie bo jestem ┼Ťredniego wzrostu fryz uwidzacznia┼é moje wysokie czo┼éo i po┼╝al sie bo┼╝e, d┼éugi nos, ko┼äc├│wki by┼éy potwornie suche, rozdwojone itd czyta┼éam ze wiekszo┼Ť─ç z was ma podobny problem ze swoii k─Ödziorami...
Ale spogl─ůdam na swoj brzucho i m├│wi─Ö sobie,masz by─ç p┼éaski, spadaj oponko Polecam Dr.Cypriana Golude!!!rewelacja,0 stresow cieply i mily lekarz,umie sluchac i nie bada na odwal sie,nastepnaserdecznie polecam konkretny i rzeczowy,operowal mnie wycinajac miesniaka.Jest mi znowu potrzebny a niestety nie wiem gdzie go teraz szukac... [link widoczny dla zalogowanych] jones/22464/1024x768/ wiec dziewczyny glowa do gory wazne ze mamy to juz za soba mam nadzieje ze z kazdym dniem , tygodniem , miesiacem .... 1) tania wersja [link widoczny dla zalogowanych]
Zrobilam nawet kilka zdjec. Moi tez zawsze dostaj─ů pieni─ůdze i my te┼╝ za te pieni─ů┼╝ki urz─ůdzili┼Ťmy im pokoik. S┼éuchajcie, ten orbitrek, ktorego ja kupilam, normalnie tez kosztuje ok 1000z┼é... serce si─Ö ┼éamie gdy o tym wszystkim pomy┼Ťle, czy uda si─Ö uratowa─ç ten ┼Ťwiat? gdzie w warszawie mozna dostac tak male rozmiary w rozsadnych cenach? Polecam i ten Osrodek Afrodyta i lekarke. Nie wiem i pewnie nikt mi nie powie czy rzekoma toxo mog┼éa si─Ö przyczyni─ç do wcze┼Ťniejszego porodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z bezsenno┼Ťci─ů jest jak z wszystkimi innymi przypad┼éo┼Ťciami naszych czas├│w - ci─Ö┼╝ko j─ů wyleczy─ç, bo nie potrafimy higienicznie ┼╝y─ç i higienicznie spa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Boj─Ö sie bardzo wzi─ů─ç pierwszy raz t─ů ca┼éa dawk─Ö...my┼Ťlicie,┼╝e je┼Ťli do tej pory po tych po┼é├│wkach czuj─Ö si─Ö w miar─Ö dobrze,to jak wezm─Ö wreszcie ca┼éa jedn─ů to nie b─Ödzie zle...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez syte a mało kalorii. [link widoczny dla zalogowanych] 20 lutego, 14 marca, 11 kwietnia, 19 kwietnia, 22 kwietnia, 12 czerwca, 28 czerwca, 3 lipca, 17 lipca, 20 lipca, 10 listopada, 16 listopada.
ref: Ja osobi┼Ťcie nie polecam zakupu maskar. Zosta┼éam obci─Öta na SUCHO!!! Zrobi┼éa kurs doradcy laktacyjnego, robi studia z promocji zdrowia. Pij─Ö t─ů pierwsz─ů herbatk─Ö (SPALANIE) ju┼╝ ze cztery dni. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Öki tej stronie dowiedzia┼éam si─Ö, jak wygl─ůdaj─ů strony sex bussinesu w Turcji. 29.Jesse Mccartney - Beautiful Soul Lubi─Ö to miejsce bo mog─Ö wszystko w jednym miejscu za┼éatwi─ç i mam pewno┼Ť─ç, ┼╝e b─Ödzie to wykonane dobrze. Ja polecam kursy w Akademii Berendowicz-Kublin, ┼Ťwietni szkoleniowcy i konkretna wiedza. Zrobili┼Ťmy to ponownie jeszcze dwa razy ale zawsze po dok┼éadnym prysznicu. prawie nieboszczyka pewnego Wystarczy isc pod szkole, na dyskoteke lub zaczepic nawet na ulicy, by po kilku dniach znajomosci uzywac jej sobie do woli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ruff RoSe Strona G│ˇwna :: Rekrutacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin